دل نوشته تشکر آمیز یک طلبه:

   طلبه، طالب علم است در حکم فرزند، و استاد که افاضه فیض و علم می کند در حکم پدری معنوی، پدری دلسوز، مراقب و همیشه مهربان.

 از باب مَن لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، بصورت کوتاه  و گویا از اساتید گرانقدر در سطور ذیل الذکر تشکر و سپاسگذاری می شود:

از اینکه سَرِ ساعت مقرر در کلاس درس حضور یافته و دقیقه ای تأخیر در کاراساتید محترم نیست، متشکریم.

 چرا که یک دقیقه تأخیردر کلاس 30 نفره، یعنی 30 دقیقه  تضییع عمر شاگردانی که مفتخر به تَلمُّذند و ضمنا؛ ضمان آور هم خواهد بود،

از اینکه قبل از شروع هر درس، یک نکته قرآنی یا روایی -  اخلاقی بیان  فرموده  و ما را متخلِّق به اخلاق الله که خود نیز به آن متخلِّق و مزیّنید، می فرمایید، سپاسگذاریم.

از اینکه به توصیه رهبرمعظم انقلاب اسلامی عمل کرده و هر روز قبل از  تدریس، از درس روز قبل سؤال  می شود و موجب عمق بخشیدن به آموخته هایمان میگردید، متشکریم.

از اینکه تدریس چهار درس برایتان ملاک نبوده تا توفیق دریافت تام وتمام تهسیلات حاصل شود و به یک یا دو درس اکتفا کرده تا در تحقیقات و پژوهش ها یاورمان باشید، سپاسگذاریم.

از اینکه در هر مناسبت مذهبی،به تبیین آن مناسبت پرداخته واطلاعات دینی وعمومی مارا افزایش می دهید، متشکریم

از اینکه به تناسب هر درس، موضوعِ تحقیق معین کرده، و ما را پدرگونه به نوشتن تحقیق وا میدارید، سپاسگذاریم.

از اینکه علاوه بر سؤال در کلاس، سؤالات کتبی، طرح و ما را هر هفته و یا هر ماه،مورد آزمون قرار می دهید، متشکریم.

از اینکه در امتحانات پایان هر نیمسال به دست خود طرح سؤال کرده، و برگه های امتحانی ما را تصحیح، و به  دیگران حواله نمی کنید، سپاسگذاریم.

از اینکه تشرف به حرمین شریفین و یا  اعتاب عالیه را به تعطیلات تابستانی موکول کرده و برای عُمر ارزشمند تر از طلای فرزندان معنوی خویش ارزش قائلید، متشکریم.

از اینکه اساتیدگرانقدر در هر حال؛ نایب الزیاره ما در مکه مکرمه و مدینه منوره و یا عتبات عالیات، شده و قبل و بعد از تَشرُّف به سریع خوانی و تدریس پر سرعت در محدوده تعیین شده پرداخته نمی شود، سپاسگذاریم.

از اینکه فرد دیگری را برای خالی نماندن کلاس از استاد، تعیین نکرده، تا سر طلاب را در غیاب خویش در کلاس، گرم نگه دارد، متشکریم.

از اینکه اساتید محترم،طلاب کوشا و دارای اخلاق را مورد تشویق و اعطاء جوایز مادی و معنوی خود و مدرسه قرار می دهید، متشکریم.

از اینکه استوانه های علمی و تقوایی ما ، برای درس فردایشان اهتمام قائل و از پذیرفتن منبر وَعظ و موعظه، ابراز شرمندگی فرموده و به مطالعه دقیق پرداخته و خود را برای سؤالات احتمالی آماده می کنید، سپاسگذاریم.

از اینکه اساتید به شیوه سنتیِ تدریس اکتقا نکرده و برای تدریس خویش طرحِ تدریس دارید، متشکریم.

از دلسوزی اساتید محترم در شیوه تدریس، که به وسا ئل کمک آموزشی نوین و جدید، مثل: رایانه، ویدیو پرُژکشن و پرده نمایش و تخته وایت برد  و .... رو آوردند، سپاسگذاریم.